PITANJA I ODGOVORI

Mogu li uzeti samo uslugu interneta, bez telefona?
Možete. Internet je osnovna usluga koju pružamo, a uz istu je moguće uzeti dodatno televiziju i/ili telefoniju. Ugovorna obaveza veže se samo uz uslugu interneta, a dodatne je usluge moguće aktivirati i raskinuti bez ikakve naknade ili penala.
Mogu li uzeti samo uslugu televizije?
Ne. Internet je osnovna usluga koju pružamo, a uz istu je moguće uzeti dodatno televiziju i/ili telefoniju.
Mogu li se vaše usluge koristiti u svim gradovima Hrvatske?
Ne, naša tvrtka trenutno posluje samo u Samoboru i okolici, a dostupnost usluga možete provjeriti na našoj web stanici ili nam se javiti na broj: 0800 42 42 ili putem maila na: info@4tel.hr.
Mogu li zadržati postojeći telefonski broj?
Moguće je zadržati postojeći telefonski broj i isti prebaciti u 4tel mrežu.
Moram li sam raskinuti uslugu s prethodnim operaterom ako prelazim na 4Tel?
Ako radite prijenos broja s drugog operatera na nas, mi ćemo za Vas raskinuti ugovor s operaterom čiju uslugu trenutno koristite. Ako aktivirate samo uslugu interneta, televizije i telefonije(a uzimate novi broj), u tom slučaju sami trebate raskinuti uslugu s prethodnim operaterom. Sugeriramo uvijek da se raskid ugovora odradi tek kad naša usluga bude već instalirana, kako ne bi došlo do prekida usluge.
Mogu li se prebaciti kod vas, a da zadržim staru infrastrukturu?
Koristimo samo našu vlastitu infrastrukturu.
O kojoj se tehnologiji radi?
Optički pristup internetu omogućuje najstabilniju i najbržu konekciju velikih pristupnih brzina. Bežični pristup internetu omogućuje uslugu korisniku na lokacijama gdje ne postoji optička infrastruktura uz garantiranu kvalitetu.
Kada će usluga biti dostupna u mom kvartu?
Plan uključivanja i okvirne datume možete pogledati na: Plan širenja mreže ili nam se javiti na: prodaja@4tel.hr. Rado ćemo za Vas provjeriti je li proširenje infrastrukture uskoro u planu i što Vam možemo ponuditi.
Postoji li mogućnost snimanja programa?
Naša snimalica ima funkciju vremenskog pomaka preko 50 najgledanijih programa iz naše ponude, do 7 dana unatrag.
Gdje mogu pogledati popis programa?
Popis programa možete zatražiti na: info@4tel.hr, a u mailu nam napišite i adresu za koju Vas usluga zanima kako bismo Vam odmah mogli poslati i cjenik usluga za Vašu adresu.
Koja je razlika između optike i wifija?
Optika podrazumijeva našu vlastitu optičku infrastrukturu. Instalacija se vrši spajanjem optičkog kabla od najbližeg HEP-ovog stupa do Vaše kuće najčešće zračnim putem, osim u slučaju da imate prohodnu podzemnu instalaciju do kuće. U kuću se postavlja router na koji se možete spojiti žično i bežično. Na nekim područjima gdje naša optička mreža nije dostupna, a postojao je velik interes korisnika i mogućnost bežične infrastrukture, dostupna je naša bežična (wifi) infrastruktura. Na krov kuće postavlja se antena, te se kabel spušta do mjesta u kući gdje će se instalirati router. Na router se moguće spojiti žično i bežično. Na području gdje je dostupna naša optička mreža, ne spajamo korisnike na wifi, već isključivo na optičku mrežu.
Kako zatražiti vašu uslugu?
4Tel uslugu možete zatražiti putem naše web stranice. Potrebno je na konfiguratoru ispuniti željene usluge, kliknuti gumb: „Pošalji narudžbu“, a zatim ispuniti osobne podatke. Temeljem zaprimljenog zahtjeva, otvaramo radni nalog kolegama u tehnici koji će Vas povratno kontaktirati i dogovoriti s Vama termin instalacije. Ako Vam ponuđeni termin ne odgovara, s kolegama ćete dogovoriti drugi termin ili povratni kontakt u vrijeme koje Vam odgovara. Prilikom instalacije s kolegama dogovarate način na koji će biti izvršena instalacija. Ako Vam ni jedan ponuđeni način ne odgovara, instalaciju možete odbiti bez ikakvih penala i obaveza. Po izvršenoj instalaciji, dobivate ugovor na potpis, te s tim datumom počinje ugovor, tj. ugovorna obaveza.
Koje routere imate u ponudi?
Ovisno o tome na kojoj se lokaciji nalazite, te koja je zatražena usluga, može Vam biti isporučen ili Mikrotik ili Huawei router. Za više informacija i detalja, slobodno nam pošaljite upit na: info@4tel.hr, skupa s točnom adresom, pa ćemo Vam poslati točan model routera.
Mijenja li se moja brzina/cijena automatski kad vi promijenite tarife?
Ne. Ugovor koji ste potpisali obavezujući je dokument koji onemogućuje mijenjanje brzine ili cijene na svoju ruku. Za bilo kakvu promjenu vezanu uz Vaš ugovor, potrebno je poslati zahtjev na: info@4tel.hr kako bismo izmijenili pripadajuću dokumentaciju, te bili u mogućnosti aktivirati novu tarifu.